פילאטיס אחרי לידה

נשים רבות אחרי לידה מחפשות בנרות אחרי אימונים, שיסייעו להן לחזור לעצמן.

אין ספק כי ילד חדש במשפחה יכול להוביל לתחושות של אושר ושמחה, אך עדיין מדובר על תקופה לא פשוטה, שבה גוף האישה עובר המון שינויים. לכן כל אישה אחרי לידה חייבת לתת על כך את הדעת, לשים לב לעצמה ולהשקיע בשיקום הגוף והנפש שלה.

בסופו של יום, ההיריון והלידה יוצרים שינויים פיזיים ומנטליים שחשוב לדעת כיצד להתמודד איתם נכון. באמצעות אימוני פילאטיס אחרי לידה ניתן לשפר ולהחזיר את הגוף למצב הטבעי שלו ולהוביל לאיזון האידיאלי בין הגוף לבין הנפש.

פילאטיס אחרי לידה

פילאטיס לאחר לידה – נקודות חשובות שכדאי להכיר

אימוני פילאטיס אחרי לידה נחשבים לאחד מסוגי האימונים הנפוצים והפופולאריים ביותר, מאחר ומדובר על אימון שיכול לסייע לכל אישה לחזור לגוף חזק, גמיש ומאוזן יותר.

אחד היתרונות המרכזיים של אימוני הפילאטיס אחרי לידה, הוא הדגש על חיזוק שרירי רצפת האגן. ידוע כי נשים אחרי לידה עלולות לסבול מחולשה בשרירי רצפת האגן, כתוצאה מהעומס שנוצר על האזור בזמן ההיריון והלידה. במהלך השיעורים תוכלו ללמוד כיצד להגביר את המודעות לאזור וכיצד לכווץ ולהרפות את השרירים, תוך כדי שליטה מלאה על כל תנועה והקפדה על שילוב עם נשימה.

מעבר לכך, שיעורי פילאטיס אחרי לידה, בדומה לשיעורי פילאטיס למתחילים, מסייעים בחיזוק שרירי הגוף, שנחלשו במהלך ההיריון. תוכלו ליהנות מאביזרים ומכשירים שונים, שיאפשרו לכן להפעיל את השרירים הפנימיים בצורה המדויקת ביותר, במטרה לחזק, לחטב, להגמיש ולשחרר לחצים מיותרים.

פילאטיס אחרי לידה – האימון המושלם לכל אימא

כל מי שתבחר להגיע לסטודיו מקצועי ומנוסה, המתמחה בתחום הפילאטיס ומכיר את כל הדקויות של אימונים המותאמים לנשים אחרי לידה, תוכל להרוויח את מלוא היתרונות של השיטה.

במהלך האימון תוכלו לאמן את השרירים הטבעתיים, לשפר את היציבה, להגדיל את נפח הריאות וכמובן לחזק ולחטב את הגוף, שנוטה להשתנות בצורה ניכרת אחרי ההיריון והלידה. אומנם סטודיו מקצועי יספק דגשים אישיים לכל אישה, בהתאם למצב הגופני והנפשי שלה, אך ישנם תרגילים שיכולים להתאים לרוב הנשים, לצורך חיזוק הגוף ויצירת האיזון העדין בין הגוף לנפש. למשל, חיזוק הבטן בשכיבה על כדור פיזיו, נחשב לתרגיל פופולארי, העובד על שרירי הבטן הפנימיים ושרירי הישבן.

כמו כן, תרגיל הרול אפ ידוע בתור תרגיל המאפשר שליטה מעולה על שרירי הבטן ומודעות לנשימה, מאחר והתרגיל מצריך דיוק וריכוז לכל אורך הדרך.

אנו בסטודיו איזון נשמח לספק לכם שיעורי פילאטיס אחרי לידה, המועברים על ידי טובי המדריכים בתחום. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שלושה עשורים ונשמח לתרום לכם מהידע שלנו, על מנת לחזק את הגוף, לסייע לו להשתקם אחרי הלידה ולהוביל אתכן למצב של איזון פנימי, באמצעות הקפדה על נשימה, מודעות ודיוק מקסימלי בכל תנועה.

לפרטים נוספים, צרו קשר!

קראו גם על – פילאטיס לנשים בהריון

סגירת תפריט